close
Niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Strony, prowadzenia odpowiednich statystyk, a także zapamiętywania preferencji i personalizowania strony w zakresie wyświetlanych treści. Poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej można wyrazić zgodę na zapisywanie plików cookies lub je zablokować. Kontynuując przeglądanie tej strony internetowej bez zmiany ustawień plików cookies w Twoim urządzeniu, wyrażasz zgodę na ich zapisywanie. Dowiedz się więcej o plikach cookies


Projekt współpracy - Kulinarno-owocowa promocja regionu


CEL OGÓLNY PROJEKTU:

Celem operacji jest promocja owocowego dziedzictwa kulinarnego obszarów partnerskich LSR poprzez organizację działań edukacyjnych na rzecz sadowników, przedstawicieli LGD oraz przedstawicieli podmiotów gastronomicznych, wydanie publikacji oraz realizację kampanii promocyjnych.

CELE SZCZEGÓŁOWE PROJEKTU:

- podkreślenia tradycji sadowniczych regionu i wzmocnienie promocyjne tego atutu obszaru partnerskich LGD,

- promocji dziedzictwa kulturowego,

- wzrost zainteresowania lokalnych społeczności potrawami wykonanymi na bazie regionalnych owoców,

.

 

ZAKRES PROJEKTU:

Zadanie 1Marketingowe wsparcie sadownictwa i gastronomii.

1)      Szkolenie dla sadowników i przedstawicieli  branży gastronomicznej;

2)      Indywidualne doradztwo w zakresie różnicowania źródeł dochodu;

3)      Wyjazd studyjny WARKA - Szlak Jabłkowy w największym sadzie Europy;

4)      Organizacja seminarium sadowniczego.

Zadanie 2 - Kulinarne wieczory tematyczne.

W ramach zadania restauracje, które zgłoszą się do projektu, zorganizują spotkanie tematyczne dotyczące potraw przygotowanych na bazie owoców pochodzących od lokalnych dostawców.

Zadanie 3  - Publikacja - wydanie przewodnika kulinarnego.

Potrawy wybrane podczas wieczorów kulinarnych zostaną umieszczone w przygotowanej wspólnie książce kucharskiej.

Książka będzie zawierać opis obszaru wszystkich partnerów projektu współpracy ze szczególnym uwzględnieniem dziedzictwa kulinarnego i związku sadownictwa z regionem.

Zadanie 4 - Wsparcie promocyjne projektu.

1)      Opracowanie loga projektu i księgi wizualizacji, a także zakup gadżetów promocyjnych związanych z owocami, kulinariami i promocją sadownictwa. Dodatkowo wykonane zostaną tablice promujące projekt.

2)      Wydanie albumu promującego walory sadownicze Czarnkowsko-Trzcianeckiej LGD.

3)      Konkurs fotograficzny (koszt wydruku prac, koszt nagród) zorganizowany przez LGD Trakt Piastów.

4)      Konferencja podsumowująca i promująca efekty projektu.

 

POZOSTAŁE INFORMACJE:

Okres realizacji: styczeń 2022 – grudzień 2022

Podmioty zaangażowane:

Koordynująca LGD - Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Krajna nad Notecią

Partner nr 2 - Czarnkowsko-Trzcianecka Lokalna Grupa Działania

Partner nr 3 - Lokalna Grupa Działania „Trakt Piastów”

Grupa docelowa:

- Przedstawiciele gospodarstw sadowniczych lub rolnicy plantatorzy uprawiający owoce miękkie,

- Przedstawiciele branży gastronomicznej,

- Przedstawiciele lokalnych grup działania.

 

Łączny budżet projektu: 317.762,67 zł

Budżet LGD Krajna nad Notecią:  98.612,39 zł

.

 

  • https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScIFeyv0OWVVsj_YQJGNuX_G0lcltvg7GAOKahKPeM_RlccMA/viewform?c=0&w=1
    Nasz profil na Facebook
    Notecki Szlak turystyczny